Merhaba anneler 20 günlük bebeğim var bu üçüncü bebeğim.Tabi aradan 12 sene geçince herşeyi unutmuş ve sil baştan başlamak gerekti.Bebeğimi anne sütü ile besliyorum ama ne yesem herşey gaz yapıyormuş netten baktım insan ne yemek yapıcağınıda şaşırıyor zaten seçenek az evde iki tane çocuk daha var mecbur yemek yapılıyor ama herşeyi yiyemiyorum.Siz neler yiyorsunuz gaz yapmayan neler var paylaşırsanız banada fikir olur.