Kızlar bebeğim 7 aylık ve son bir haftadır 2 saatte bi uyanıp emmek istiyor. Hatta bazen saatte bir kalkıyor. Normalde en fazla iki kez kalkardı geceleri. Uykusu gayet düzenliydi yani. Sizce neden olabilir? Karnı mı doymuyor yoksa meme bağımlısı mı oldu? Ne yapsam bilemedim.