Bağ kısa ve kalınsa sıkıntı olabiliyormuş.inceyse emmesinde sıkıntı yoksa ikinci dişlerini çıkarana dek müdahale etmiyorlarmış genelde doktorlar.Benim de bebeğimde var ben farkettım iki farklı çocuk doktoru hiç önemseyip görse bile söylemedi.Emmemizde bi sıkıntı yok ilerde ortodontik tedavi gerekebilirmuş bazı çocuklarda.