Merhaba değerli annelerim, bebeğim 2 ay 20 günlük. Bir aydır sürekli ama sürekli kusuyor yediği bir şey midesinde durmuyor. Doktor bu ilacı verdi olumsuz yorumları okudum doktorumla da ayrıca konuştum bunun yerine kullanılacak bir ilaç yok sadece 5 gün kullanacağız dedi. 3ml yazmış ama kilosuna göre denk gelen yer 1 buçuk ml. Sizce tek seferde 3 mü kullanılmalı yoksa iki kere 1 buçuk mu?