Benim miniğimde de vardı. Bebek yağı sürdüm bir saat beklettim sonra tekrar sürdüm banyo yaptırmadan önce güzelce bebek tarağı ile ( fırça değil bebekler için dişli tarak) güzelce bitene kadar taradım. Her taramadan sonra tarağı suda yıkadım. Birşey kalmayınca banyosunu yaptım ve daha tekrarlamadı.