Konak kremi almıştım.Mustelanın ama lazım olmadı.Şükür konak olamadık ama en iyi zeytinyağı saf ditolarda sürüp taramak gerekiyormuş galiba.Egzama ise ah ah ne çektim genelde 3 ayda başlar zamanla azalır arada tekrarlar.İnşallah eklemlerde çıkmaz.Bizde çıkmış kollarına vucuduna ve omuz başlarınada sıçramıştı.Dar giydirmemek ve banyo yaparken lif ve sünger kullanmamalısınız.Bioderma atopik ciltler için şampuan ve vucut jeli aynı onunla yıkadık ve onun nemlendiricisi sürdük.Krem olarakda doktorumuz çok ince bir tabaka halinde beş,altı gün kullan tekrarlayınca ara ara kullan dedi.Kortizonlu diye şükür
hiç bir zararını görmedik çok iyi gldi kurtulduk.Ama yüzünde hala ufak ufak var çabuk kızarıo.Birde yün tetiklermiş.