Doktor bana tarakla cikmazsa tirnaklarinla temizleyebilirsin yer etmesin elini guzelce yika ve temizle demisti bizimki baya kaşına kadar inmişti bir de ben zeytinyagini suruyorum 1 2 saat bere takıp bekletiyorum sonra yikiyorum kalanlarida elimle temiliyodum oyle oyle azaldi ve bitti birde bebegin sacini yıkarken ovalayon korkmayin cok bastırmadan hafif tirnaklarinizla konak olusumunu engeller demisti doktorum iki aydir hic cikmiyo 7 aylik bebegim