Btl-89 ben 6aylikken biboronla yapıp verdim sindiremedi kabız oldu..sakın sakın vermeyin.. cooookkkkk erken…. maddi durumunuz nasıl bilmiyorm ama eğer mama ile besleniyor sa formül mama ile devam edin.bebeğinizin sağlığı önceliğiniz olsun..3aylk bebeğin bağırsaklarını maf edersiniz.herseyinizden kısın yemeyin içmeyin formül mamasını asla ihmal etmeyin.