Kızlar 3 aylık bebeğim var anneme kalmaya geldik kuzenlerimde ilkokul çağından beri var. sanırım onlardan geldi bugün 1 tane bit çıktı napıcam ya sinirlerim bozuldu acaba sıçradımı bit bebek diye kendiliğinden gider mi bit yerleşir mi yoksa bebeklerde bit olayını hiç duymadım çünkü of of