Rumeysa34 Kızlar bebeğim 14 aylık hala başparmağı ile küçük şeyleri kavrayamıyor tutarken başparmağını avuç içine doğru kıvırıyor siz de durumlar nasıl normal mi bu durum anlamadım gitti
GoGirl Rumeysa34 oyle de yaptigi oluyor ama kiskac şeklinde tutuguda oluyor 14 aylik bnm oglumda.belki oyle daha rahatina geliyodur.kucuk ekmek parcasini mesela kiskac yapar ama daha büyük uzunu avuclar
Rumeysa34 GoGirl tam size yazmıştım 🤭 benim ki böyle içe doğru büküp alıyor çoğu zaman nette araştırmalar yaptım otizm falan yazıyor ama çok şükür o kadar akıllı ki hiç bir belirti yok aklıma takıldı
GoGirl Rumeysa34 bende neye baksam ucu otizme cikiyor onu hic dusunme bile.rahatina geliyodur kiskac yapacak oyunlar oynatabilirsiniz instegramda başaran nisa var hikayeler kisminda sabitliyor o tarz oyunlar