Hikmet93 Bebeğim 7 aylık fakat hala ayakta sallıyorum gittikçe ağırlaşıyor çok yoruluyorum zaten 30 dk uyuyor tekrar uyutmak için çabalıyorum ama bazen yine de uyumuyor uyku eğitimi düşünüyorum yardım edin arkadaşlar😞😞
Elmadersem Hikmet93 bizde 5 aylığız aynı durumdayız dün bugün desteksiz uyutayım diye uğrasıyorum ama cok fazla aglıyor o yuzden vazgectim geri gerci ayagımda sallarken bile ağlıyor ama yıldım artık🤦🏻♀️
wangel Bizde 4 ay 24 gunluguz 1 hafta sonra eğitime başlayacağım. Her türlü uykusuz kalıyorum zaten zor da olsa girişicem bu işe. Hem bebeğim hem ben rahat edeceğiz.
Elmadersem wangel zorluğa katlanılır ama cok fazla aglaması güven duygusunu zedeleyebiliyormuş. aslında doğru eğitimi bulup vermek önemli olan inşallah basarırsınız🙏🏻
Meflug Katılacak kadar aglatmayin yeter ama biraz ağlasın zararı olmaz dedi doktor bize.her ik pik dediğinde alırsan kucağına ona alışır dedi.
Elmadersem Meflug baya ağlıyor aslında desteksizde uyudu ama aglamaktan yorulup mu uyudu anlayamadım 45 dakika ugrastım her seferinde devam mı etsem bilemedim
Bihter34 Hikmet93 gel beraber ağlayalım. Tam eğitime başladım diş çıkıyor. Bir uykuda uyuyorsa diğerinde direniyor ağlıyor. Zaten destekli sallasanda ağlıyordu.