Fourleafclover21 https://hizliresim.com/BOdXxf Gerçekten artık çok üzülüyorum oğluma egzama dediler hipokort krem verdi doktor bir kaç bir şey söyledi yeme diye onun dışında başka bir şey önermedi ve geçmiyor egzaması 😔 bu sabahta böyle uyandık ne dokundu isilik mi alerji mi anlamadım. 35 günlük erkek bebeğim
1melek2020 Fourleafclover21 Aleejide ola bilir isilikte mama kullanıyorsan mamadan sonra takip et çünkü bizim kini mama artırdı bunu anlamaya çalıs Doktora gidin çocuk alerjik se alerji uzmanına gönderiyor
gunes20 Fourleafclover21 alerjiyle 5 aylıktan beri uğraşıyorum. İnsan o lekelerle yaşayamaya alışıyor. Kabulleniyor zamanla. 🌿🍀
Momyyyy Fourleafclover21 fındık fıstık ceviz baharat paketli gıda bunları tüketiyorsan bir kaç gün yeme öyle dene bak. Kendi kendine diyet uygula mesela dün ne yedin Bunları gözünden geçir daha rahat bulursun alerji yapan gıdayı
Asyaaaam Benim kızım da olmustu bunun gibi daha azdı ama. Bize mustela stelatopia emolient krem verdi. Hemen gecirdi isterseniz bir deneyin. Bende şerbetli tatlı yemiştim sanırım ondan oldu 🙄
Fourleafclover21 Asyaaaam ne tesadüf ki bende ondan yedim ve bizede 2 farklı krem verildi düzeliyor vücudu yüzü biraz yatıştı çok şükür
Leylatasci Çocuk allerji uzmanına göster kesinlikle. Ya da allerji testi yaptır. Süt ve süt ürünleri yumurta tüketme bikaç gün. Geçiyorsa bunlardan biri olabilir
Fourleafclover21 1melek2020 yok canım sadece anne sütü alıyor. Diyete girdim bakalım neredeyse her şey yasak tüm döküntüler geçince diyete girip anlamaya çalışacağız
Fourleafclover21 gunes20 vücudu düzeldi ama yüzü alerjik egzama kortizonlu kreme rağmen düzelme olmadı yeni yeni karışım kremle geçmeye basladi gerçekten sizi Cook iyi anlıyorum 😔