Öncelikle yardımcı olmak isteyen , dua eden ,destek olan herkese çok teşekkür ederim. Erciyes üniversitesindeki doktorumuzla görüşebildik çok şükür , şimdilik tahlilleri baştan yapıldı fiziki muayenede çok iyi durumda olduğu hastalığın çok yavaş ilerdiği söylendi . Kopya gen sayısı varmış bu hastalık için Sivas taki doktorumuzu bunu istemediği için 2 hafta sonuçların çıkmasını beklemek zorundayız ama kalp ve solunumunda hiç bir sıkıntı yok çok şükür , gelen sonuçlara göre tedaviye başlayacağız inşallah. Şuan evime dönüyorum 2 hafta sonra sonuçlar için geleceğim Kayseri’ye . Şimdilik beklemek zorundayız bu tahliller çıkmadan ilaca rapor çıkaramıyoruz , sma tp2 veya 3 olabileceği söylendi. Dua eden herkesten ALLAH RAZI OLSUN😔🙏🏻