10 ay 21 günlük oglum var köpek dişleri sivrileşmiş 8 tane dişi var suan ama diğer dişleri cıkarırken aşırı mız mız olma durumu yoktu kendi basına oynar uykusu ve acıktıgını zaman bana gelirdi sadece asla kucak istemezdi su son 3 4 haftadır kucak istiyor kanepeye otursam hemen yanıma gelip tepeme kadar cıkıyo al diye alsam ayaga kalk diyo tasımaya halim yok hamileyim zaten bide böyle yapması beni yoruyo nor alde dedigim gibi tek basına oynayan Bi bebekti böyle olması normal mi dişten mi yapıyo acaba 😔