Mom87 Kızlar kayinpederin evinde kalıyoruz onlar kışın geliyor yazin memlekete gidiyor kızımın odası olcak bir oda yok maalesef yatak odam biraz büyük oda olmadığın dan dolayı gorselde ki yatağa bizim odaya koysak çirkin mi durur ?
Zelisblt Mom87 niye canım sıkma canını, odanızın aman aman geniş olmasına gerk yok, sığacak kadrsa gayet güzl olur nedn olmasın :)
ikibebebiranne_ Olur canım neden olmasın oda yapamıyorum diye üzülme benimde boş odam yok 1 buçuk yaşındaki oğlum halen bizimle yatıyor Ayrıca çok güzel bir mobilya nerden sipariş verdiniz söyleyebilir misiniz bende bakmak istiyorum
MerveDerki Mom87 odanız dar olsa da güzel olur nolcakki canım bana göre önemli değil çok fazla ve yatak çok hoş görünüyo ☺️🌼