Bizim kızımın biriyle buluşmamız doğumdan 3 gün sonra diğeriyle 8 gün sonra oldu. Prematüre doğdukları için beklemek zorundaydım. İlk kucağıma aldığımda ağrılarım o kadar çoktu ama hemşiremiz bebeği ilk verdiğinde unutmuştum acımı ona odaklanmıştım. Üzgündüm, suçluydum,korkuyordum ama mutluydum. Minicik bir beden tırnakları kirpikleri bile vardı 😍 benim mucizelerim 1 yaşında artık. Sizlerin hikayeleri nasıl? 