_ftht Arkadaşlar merhaba.. Bebeğime iki aylık aşılarını sağlık Ocağı 2ay22günlükken vurdu. Rota aşısından hiç bahsetmediler. Doktorum da 3 ay olunca (tam90gün) getirir yapalım dedi. Ve aşırı alıp yaptırdık. Dün sağlık ocağına gittiğimde biz rota alışını yaptırdık bilginiz olsun dedim. Bana doktorun iki ay aşısını ne zaman yaptırdığını sorup sormadığını sordu. Doktorumun sormadığını söyledim. Normalde bu iki aşısı aynı anda vurulmalı vurulmazsa aralarında bir ay olmalıydı ama doktor vurduysa bilmeli falan dedi. Dünden beri içim içimi yiyiyor. Rota aşısı ve diğer aşılar arasında bir hafta gibi bir süre geçmiş oldu. Başına böyle bir durum gelen var mı ? Bir sorun olur mu ? En kısa süre de doktoruma soracağım ama merak ediyorum.
Yagizmomms _ftht Evet aralarında 1 ay olmalıymış dün bizede dediler. Benimde 2 ay 24 günlük verem dün oldu aşı. Maddi yönden biraz sıkışığz rotayı haftaya yaptrcaz dedik. Ya bu gün ya da 1 ay sonra dedi ama neden bilmiyorum. Kontrole gidince bende sorucam
Ilknurutku06 _ftht Bende yaptırmak için aldım. Ebemiz 2. Ay aşısından 1 ay sonra yapalim dedi. Ancak 2. Ay aşısından 5 gun sonra kontrol için doktorumuza götürdüm istersen bugün yapalim dedi. Aşıyı ne zaman olduğumuzu sormadı bize.
Ftmsnny _ftht bizde öyle birşey olmadı ama 3. Ayda rota olduk o ay devletin aşısı yok doktor şimdi yapalım dedi
_ftht Yagizmomms anladım teşekkür ediyorum. önemli olsa doktor kesinlikle söylerdi diyorum ama yine de düşünmeden edemiyorum. Bir sorun olur mu diye
Ilknurutku06 _ftht yaptırmadım. 3 aylık olmasını bekliyorum. Ikiside canlı aşı olduğu için yapmıyorlardır belki ikisi aynı anda ağır olur diye