Dün öğlen işkembe yedi sonra eve gelince bır kere kustu ardından kusma kesilmedi hâlâ devam ediyor, özel doktoru aradık emedur fitil koyabilirsiniz dedi koyduk kesilmedi sabah bı lokma yer yemez kustu yine, hastaneye götürdük tahlilleri temiz reflor diye toz bişey verdi bide ağrı kesici, ama henüz o toz ilacı içmedi bişey yiyip içmediği için, napicsmi şaşırmış durumdayım 16 aylık lütfen bişey diyin 😭😭🤔🤔🤔