3subat Kızlar merhaba oğlum 15 günlük vücudunda kızarık kızarık benekler var doktoruna gösterdik vücüdu kuru bol yağlayın dedi 2 günde bir duş aldırıp dalin yağ kullanıyorum ama hala devam ediyor kızarıklık sizce neden olabilir ??
babymommm 3subat Canım kırklıyken bütün bebeklerde olur bizim burda o benekler çıkarsa bebek güzel gelişiyor derler hergün banyo yaptırın kırkı çıkana kadar onlarda geçiyo zaten zamanla
3subat babymommm kayınvalidem de çocuk kilo alıyo oyüzden oluyo dedi ama ne bileyim üzülüyorum öyle görünce
Sebiha35 babymommm havalar çok soğuk dite çok sık yıkayamuyorum ama silip yağlıyorum güzelce bebek yağı ile
babymommm 3subat bizdede öyle derler hiç bi zararı yok ama kızımda çok oldu kızım çok güzel gelişiyordu oğlumda olmadı hiç o kızıma göre zayıf bi bebek
babymommm Sebiha35 benim bebeğim altı ay sekiz günlük doğduğundan beri neredeyse hergün yıkıyorum ve ben doğudayım çok soğuk buralar ama bebeğin kaldı oda hep sıcak Evdende pek çıkmıyoruz malum hastalık var o yüzdende pek sıkıntı olmuyo