Kızlar hemşire d vitaminini 5-6 damla ver diyor doktorda 6.aya kadar 3 damladan fazla verme diyo geçen yine sordu hemşire bende dedim 3 damla veriyorum yani sen bilirsinde diyo bıngıldak hala kapanmamış diyo ondan çıkardım damla sayısını diyo bu arada bebeğim 4 aylık üstteki bıngıldak zaten geç kapanmıyomu ben ne yapcam şaşırdım 3 damlamı vereyim 5 mi önerisi olan 🙄( vitaminin markası pedia-d ilk doğduğunda çocuk doktoru vermişti)