Mom93 Sen kimi alıp duvara vuruyorsun, mahalle karısı gibi konuşup durmayın ya hasta mısınız nesiniz. Ne için yazdığımı söyledim. Nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlayın ben neden dolayı yazdığımı söyledim. Olayı neden bambaşka noktalara çekiyorsunuz. Belki kendimi doğru ifade edememiş olabilirim, bu bana canınızın stediğini söyleyebileceğim anlamına gelmiyor. İnsan olun biraz ya seviyesiz seviyesiz. Her şeyi bu kadar içselleştirmeyin ya her şeyi polemik haline getirmeyin. Yanlış anlamışsınız neyi neden söylediğimi ifade ediyorum. Benimle bu şekilde konuşamazsın önce o ağzını toplayacaksın sen!