Msstiskaya benim bulunduğum ilde de yoktu şanlıurfadayım hatta bu süre zarfında annemlere gittim onlar manisada ordada yaptırmak istedim yoktu ebe ülke genelinde olan bir sıkıntı dedi yılbaşından sonra gelicek dediler o zamandan beri kısıtlı gelmiş hep sırayla çağırıyorlarmış bizde 10 ekimden beri bekliyorduk