Merhabalar
Arkadaşım 5 aylık hamile olduğunu öğrendi. Geç öğrenme sebebi ise sadece Ocak ayında regl olmamasıydı. Diğer aylar regl kanamaları olmuş. Korona geçirdiği için ağır ilaç kullandı ciğer filmi falan çekildi. Bebeğin organları 10. Hafta itibariyle oluştuğu için çektirdiği film bebeğe zarar vermiş olabilir dediler. Ölçüm yapılması için parametreler falan belirtilen bir kağıt vermişler. Bunu Ankarada taek harici başka nereye olcturebiliriz? Bilgisi olan var mı?