Zzzz Kızlar 40 ım çıkınca adet oldum 5 gün sürdü geçen ay. bu ay olmadım 2 gün geçti yaşayan var mı adet olup geri kesilen emziriyorum
Aet Zzzz aynı şeyi ben de yaşadım acaba adet kanaması değil miydi diye düşünüyorum tekrar çok olmadı çünkü fırsat bulup doktoruma da gidemedim
MerveDerki Zzzz hep kesiliyo canım ya emzirmekten kaynaklanıyomuş ben kırkımın sonunda oldum ilk adetimi sonraki 3 ay düzenli oldum sonra kesildi 2 ay olmadım tekrar oldum tekrar olmadım derken düzensiz oluyo yani normal
Ask2 birfincantuzruhu bi sökülseydik ya bi markete gittim eve geldim enerjim yerine geldi ben bu hale düşecekmiydim diyorum😥😥😂😂😂
Gizeemm Benimde 4 ay oldu olmadım sadece lekelenme oldu dün ne zaman olucam artık ölüm ya git gide susuyorum 😭