9 buçuk aylık bebeğim var yedirince agiznda bekletiyo yutmuyo yaklaşık bir aydır dakikalarca bekletip yutmuyo zaten sulu yiyor onuda illa 3-4 kaşık su vercem ki yutsun yarım kase çorbayı bile 1 saatte yer artık canıma tak etti bağırdım kızdım ona bugün ağladı ağladı uyudu kaldı çok pişman oldum ama bir çocuk hiç mi birşeyi sewewrk yemez kaşık görünce ağlamaya başlıyor nspcam şaşırdım sinirlerim bozuldu sürekli ağlıyorum yemek saati gelince gerginlik başlıyor memeden mi kessem ek gıdadan mi bilmiyorum aynı sorunu yaşayan var mı yoksa her yemek saati ona bağırmak tan korkuyorum