Nida1404 canım benim ben 180 cc ye kadar yolu var dedim. 180 sınır ordan fazla vermeyin diyorlar. Ama senin yedirdigjn şeye de bağlı örneğin muz kabız yapar su ile desteklemek gerekir. Patates aynı şekilde 1 yemek kaşığı patates yiyor diye 10 cc su yeter diye bırakırsan kabız olabilir. Birde genelde içtiği kadar vermen lazım doktorlar da öyle der. Ilk gün 10 cc içer 2. Gün 20 cc derken derken alışır gider. Ek gıdanın alımı ile de sıvı ihtiyacı artıyor. Birde özellikle kış aylarında grip nezle soğuk alginlugi gibi durumlarda bebeğin yeterli su almasına dikkat etmek gerekir. 6 aydan önce gerek yok dedikleri emiyorsa mide de boş yer kaplayıp emmesi azalmasın diye diyorlar. Ama artık ek gıda da başlamış o yüzden suyun zararı olmaz yani.