34 günlük bebeğim fışkırırcasına kusuyor. Mama Humana kullanıyoruz on gündür. Gazımıza çok iyi geldi. Mamadan olduğunu düşünmüyorum. Ama neyden ola ki. Ara vererek veriyorum mamasını. Aralarda gazını çıkarıyorum. Gazını çıkarırken bile kusuyor bazen. Hafta sonu doktora gideceğiz de başına böyle bi şey gelmiş annelerimiz varsa yorum yaparsa çokkk mutlu olurum.