Bizde de olmuştu bezinde turuncu pembe arası bir renk vardı doktora götürdük normal olduğunu annenin sütünden geçtiğini hormonal olduğunu söylemişti birdaha da olmadı. Ve ayrıca oğlumunda sünnet derisinde darlık vardı yukarıda yazmış bir anne belki o da etken olabilir.