kubusss ah ah bilmez miyim ben doktorun söylemlerini doğduğumuzdan beri çıkamadık hastanelerden, sütümüzün içinde ki madde bilirubinin geç kırılmasını sağlıyor, mama takviyesi yaparak hızlı bir şekilde düşürdüm Allah’a şükür 4ün altına indi 1 ay sonra bir şeyimiz kalmayacak inşallah, bizim de bütün değerlerimiz normal çıkmıştı bütün testlerimiz normal çıkınca anne sütü sarılığı dendi. Allah’ın izni ile senin meleğinin de bir şeyi kalmaz biraz geç düşüyor ama o da geçip gidiyor Allah’ın izni ile