basaktpe12 Kızlar pazar günü ciceksepetinden yenilebilir çiçek aldım bonny food yani pazardan beri kargoya verilecek bekledi bugün sabah 9da verildi hala gelmedi aynı durumu yaşayan varmı yorumda herkes bayat geldi yazmış aynısı banada olursa mahcup olucam😔
GoGirl basaktpe12 tarihleri yaziyor aslinda ne zaman teslim gec mi yolladılar bazilarina kotu bazilarina ii denk geliyor insallah bayat olmaz ben yasamadim ama saticiya gore degisiyodur
PasaAnnesii basaktpe12 günlük olması lazım keşke o tarz Şeyleri int sipariş etmeseniz bayat oluyor diyorlar çok
ikizlerinannesi2985 basaktpe12 sevgililer günü için aldıysanız o gün eşim de bana göndermişti, ve evet bayat geldi. Tatları bi tuhaftı. İlk defa başımıza geldi bizim de🤷♀️
Deletedmom299 basaktpe12 oluyor öyle ya 17 Aralık’ta arkadaşıma yıl başı için hediye göndermiştim yılbaşından 15 20 gün sonra gitti kızın eline. Allah’tan çok samimi arkadaşımdı ya yine de çok utanmıştım. Dünde eşim geldi aksam sana çiçek sepetinden bisey gelmedi mi dedi bende yok dedim. 3 4 gün önce siparis vermis hediye dün doğum günümdu. Hala gelen giden yok.
basaktpe12 GoGirl pazar günü sipariş verdim yoğunluk ile salı veya cuma arası dediler benim bildiğin yenilebilir bişeyler günü birlik geliyo orda ama 3gğn oldu ve hala yok kargoda bekliyor olarak gözüküyor
basaktpe12 GoGirl bana biraz da şüpheli geldi verdikleri kodu pttye verince hatalı kod diyor ama bana SMSle link gönderiler orda da kargoda diyor anlamadım
basaktpe12 ikizlerinannesi2985 pişman olduk ya hediye alsaydım o paraya yenilecek bişey yani pazar gününden beri orda tutmaları saçma kargo şirketini ve firmayı şikayet edicem gelsin bi bakayım
PasaAnnesii basaktpe12 ben hiç almadım bir kere düşündüm ama internette çok yorum var bayat diye ben daha önce birsey sipariş etmiştim yanlış ürun gelmiş çağrı merkezini aradım özür siye ufak bir hediye kutusu yolladılar oda kırık geldi Malesef çiçek sepeti diyince on kere düşünüyorum
basaktpe12 Deletedmom299 ayıp ya gerçekten suan bende üzüldüm arkadaşıma alıcaktım sevgililer gününde moral olsun diye hala kargoda diyor çıldırcam
ikizlerinannesi2985 basaktpe12 ama kargo ne alaka. Bize de geç geldi ama o gün geldi. Normalde o tarz şeyleri kurabiye vs kargo ile yollamazlar ki
Deletedmom299 basaktpe12 yani yenilecek bişey değildi benimki kuzum ama insan sinir olmuyor değil. Dün eşim bile sinir oldu çok bozuldu sürprizi kalmadı yani
basaktpe12 Deletedmom299 evet bizimkinindr süprizi kalmadı zaten gelsin direk video alıp tüketici haklarına şikayet edicem