emineteyzeniz1 valla canım biz bebelac kullanıyoruz 2 numara bulamayınca daha 9 aylıkken 3 numara aldım kullandım başka mama asla tok tutmuyordu oğlumu bir sorun sıkıntı olmadı ne gaz yönünden ne kabızlık yönünden ama tok tutma olarakta ekstrem bir fark olmuyor. Icerik aylara gore değişiyor ama genel olarak odaklandıkları nokta vitaminler falan oluyor. Bence tokluk olarak sizede aşırı aa evet fark yaptı diyecek birşey vermez. Anca içine bebe biskuvisi falan atabilirsin.