Kızlarr sürekli emzirmeyle ilgili post açıyorum ama inanılmaz tecrubesizim 🙄 lansinoh yavaş akışlı biberon kullanıp meme reddi yaşayan oldumu acaba avent vardı bende ama burada çoğunda meme reddine sebep olmus lansinoh nasıl acaba 🙄 18 günlük bebeğim