Kızlar bebgim 53 günlük maşallah cok güzel emiyor sütümde yetiyor hatta artıyor sagıp buzluga atmayı düşünüyorum size sprum şu dışarı çıktıgınızda emzirme işini nasıl yapıyorsunuz bebegim kücük oldugu icin sık acıkıyo bende kapalıyım heryerde acıp emziremiyorum arabanın icinde emziriyrum dışarı cıktıgımzda. Acaba o sagdıgım sütleri dışarı çıktıgımda biberonla versem nasıl olur meme reddi yaşar mıyım aventin biberonu var bi kac kere verdim şuana kadar sorun yaşamadım siz nasıl yapıyorsunuz dışarda emzirmeyi bi akıl verin 🙏