Bortubocek resimdeki bondigo oyun halisini 2 ay once jokerden 200 tlye aldim🤷🏼♀️ bime gelecek fiyata bakınn⚡ 3 aylık oğlum cok guzel vakit geciriyor tvsiye ederim..piyanosu yok ama ortadaki aslanda 10 tane sarki var bebek çekince caliyor
Yenianne15 Bortubocek Benim de oğlum 3 aylık. Aynısı bizde var çok seviyor bizde 200 e aldık. Ama belki aynısı değildir dedim markası falan farklıdır dedim bu kadar ucuz olmamalı 😃
Organikumos Bortubocek evet geçen sefer gelen dandik bir markaydı diye gittim o kadar para bayıldım 1 hafta önce şuan gördüm bunu içim yandı yine yaa 😂 o kadar bekledim bekledim şimdi mi ya
Degrmenesra Bortubocek ayyy canım benim ne iyi yaptın paylaşmaklaa Allah razı olsun 🥰 benim kız 5 aylık bende oyalancak birşeyler arıyorum acaba iyi gelir mi ona kullanırmı yoksa daha küçük aylar için mi iyi
Merkurretrosu Organikumos fotoğrafta bir yanlışlık var öyle bir katalog yok şuanda o yüzden üzülmeyin😂
Organikumos Merkurretrosu ya şimdide almak isteyenlere üzüldüm bak şimdi ama geçen sefer gelen 40 tl ydi cidden bez oyuncaklı bir fonksiyonu olmayan bişeydi bu seferki ondan biraz daha kaliteli gelicek ama bu değilse de belli ki
Bortubocek Degrmenesra donuyorsa durmaz muhtemelen bizimki 2 ayliktam beri oynuyo suan 3 aylik tam vakitleri
Nik_mik_yok @Merkurretrosu şimdi baktım da aktüel uygulamasına, 26 şubatta gelecek olan urun buymuş. Bortubocek sizin attigiz yanlış resim