Kızlar merhaba ben halsizlik ve tansiyonumun sürekli düşmesi sebebiyle aile hekiminde kanima vitaminlerime bakılmışti demirim düşük çıktı ve karaciğer enzimlerim yüksek çıktı Dr karacogerde bir hastalık atlatıyor yada atlatmış olduğumu söyledi. Bu durumu yaşayan varmı? Bilginiz var mı yada nedir bu karaciğer enzimleri ne değildir?