Oioinin silikonunu kullanıyoruz. Fiyatı biraz yüksek ama çok risksiz ve her yeri silikon oldugu için çok kullanışlı. Bi de alırken lütfen açma kapama yerinin klipssiz olmasına dikkat edin. Cok acıp kapatınca plastik klips kırılabiliyormuş allah korusun bebeğin elinde falan kırılmasın. Çevirerek ya da cekerek acılanları tercih edin.