Mete123 Kizlar,ogluma 2 kere isitme testi yapıldı hastanede , suan 15 günlük gecmedi haftaya bir daha gidicez başına böyle bi durum gelen varmi
Ek-istanbul Mete123 bizimde olmustu sonra bişey cıkmadı oluyor o makinadan bebeğin hazır olmamasından oluyor. Hemşire bize en son 3gün çnce duş almış olsun getirdiğinizde demişti 3. Kere öyle gitmiştik hemen geçmişti. Şimdi çıt sesi olsın uyanıyor sakın korkma. Benim işk çocugumdu bu endişeleri hep yaşadım şimdi gülüyorum
Hazallllllll Mete123 sezeryanla doğum yaptıysanız gecikmeler oluyor bizi de 15 gün sonraya cagirmislardi sol kulağa açılmıştı şükür
Dufren20 Mete123 evet canim benim bebegimde kaldi. Doktor cok normal kulagindaki siviyi atamamistir 20 gin sonra tekrar bakicaz dedi. 20 gun sonra gittigimizde cok sukur gecti. Hic korkma
Mete123 Ek-istanbul cok korkuyorum canim,cok da ağladım 2 kere gecmedi 3. De de gecemzse sevk edicez dediler
Dufren20 Mete123 birde canim sagli sollu yatir ki kulaginda ki sivi bosalsin doktor oyle soylemisti emzirirken kulak üstüne getirmemeye calis
Egurbuz20 Mete123 canım bize de 2.de geçmiyor gidin dedi ama ben gitmedim hastanenin ortasında pışşşşş pışşşş diye sallıyordum kucağımda hareket ediyor hareket ettiği için cihaz algılamıyor demişti kundak yaptım da öyle durdu uyudu
Myslkya-16 Mete123 3. De geçtik. geçmesi kolay değil. Makine çok hassas. Çocuk uyumuyorsa daha da zorlaşıyor. Biz sonuncuda uyuyordu da anca öyle geçebildi.
Pelusunannesi Evet bizim de öyle oldu gittik geldik sürekli . Çok şükür bir şey cıkmayacaktır endişelenmeyin 💛