Merhaba bebeğim anne sütü almıyor çok denedim ama olmadı. Normal mama da onu tıkıyor ve morariyor resmen. Yüzünde de sürekli sivilce benzeri pütürler var. Alerjik mama kullandığımızda hiç tikanmadi. Şimdi ne yapmam gerekiyor bu mama nasıl raporlaniyor çok pahalı bir mama bebeğim de 2 aylık