Hayırlı günler hanımlar oğlum 21 aylık geçen sene 3 kere bronşit oldu bu sene ise devamlı boğaz enfeksiyonu her ay antibiyotik veriyorlardi doktor bağışıklık için kan aldı düşük cıktı alerji bölümünü sistemden açtı (çocuk immuolojisi ve alerji hastaliklari diye geçiyor) sık hastalanma, bağışıklık eksikliği bölümüne randevu aldım detaylı kan ile bakacaklarmış.
Sorum şu ki başınıza yada cevrenizde böyle bir durum ile karşılaştınız mı bağışıklığı nasıl guclendirebilrim azda olsa herşeyden yedirmeye çalışıyorum b12 vitamini yüksek çıkmış mesela