Piremsesannesi63 evet dilruba hanım öyle diyor sütün artması için emzirme sonrası memeleri tam boşaltmak gerekiyormuş süt gelse de gelmese de her emzirmeden sonra özellikle 2 saatte bir 20 dk sağım yapmalısınız demişti ama onun için zaman ayırabilmek çok zor sağdığın sütü yada mamayı kaşık biberonla ver demişti ama kızım kolik bir bebek ve kaşık biberonda hava yutma ihtimali olduğu için ben kullanmıyorum lansinoh biberonu kullanıyorum en yavaş akış onunmuş diye okumuştum