Bende hamile olduğumda sütten kesiceğim için oğlumu çok üzülmüştüm 11 aylıktı bıde benimki. Seninki daha küçük. Üzülmen normal ama yapcal bişey yok. Kardeşi arkadaşı olcak ne güzel bebeğinin öyle düşün allah nasip etmiş. 6 aylıktan sonra ek gıdaya başlanıyor zaten. Bir süre daha emizr ek gıda da ver. Sonra sen kendini hazır hissettiğinde bıraktırırsın