Esracim Bu markadan 0-48 ay tüm seti almayı düşünüyorum. İnternette hep olumlu yorumlar var ama bazıları kartlar çok ince yirtilabilecek düzeyde vs yazmışlar. Kullanan var mı yada farklı önereceğiniz marka
Deletedmom324 Esracim ben aldım. Faydası tabi ki var. Ama nereden aldıgım hatrımda yok 🤷🏻♀️ Trendyoldur kesın ama emın degılım