Alya88 Kızlar daha oncede böyle oldu doktor pek önemsemedi lacoderm verdi gecistirdi sindi yine böyle oldu sizinde başınıza geldi mi acaba
Senacity Alya88 bizdede var genelde boynunda oluyo müdahale etmezsek aşağılara kadar iniyo. Hatta egzamaya çevirdi biara. Çamaşırlarını neyle yıkıyosunuz? Bide Şampuan olarak ne kullanıyosunuz?
Kuzeyin_annesi0 Alya88 aynısı benim bebeğimde de olmuştu doktor bize banyo sıklığını arttırmamıaz gerektirdiğini söyledi, bizde dediklerini aynen uyguladık şuan yok 2 güne bir banyo yaptırıyoruz biraz gecikince hemen çıkmaya başlıyor
Senacity Kuzeyin_annesi0 hergün düzenli yıkıyorum yine oluyo. Sanırım hassas bi bünye. Siz deterjan şampuan ne kullanıyosunuz? Düzelme belkide sizin kullandığınız şeylerle alakalıdır. Ben en iyisi mustela diye mustela aldım ama doktor her bebeğe iyi gelmiyo mustela dedi. Şimdi bakınıyorum ne alsam diye.
Senacity Alya88 ben deterjan olarak uni baby kullanıyodum biara omo bebekler için olanı kullandım baya çoğaldı. Şampuanda sebamed kullanıyodum mustelaya geçtim azaldı şimdi yine başladı. Doktor kullanılan deterjan şampuan nemlendiriciyi değiştirmemi önerdi.
Alya88 Senacity bende mustela kullanıyorum ariel bebekler için olanı kullandım vallahi bilemedim niye oldu
Kuzeyin_annesi0 Senacity sabunu daim şampuanı johnson’s babys duştan çıktıktan sonra sakin pudrayla her yerini pudralıyorum🧚♂️ Hı unutmadan bizde bebek yağıda böyle yapmıştı