nartanemm Uygulamaya girmek istemiyorum artık ya sn girmeden 7 tane ust uste reklam olurmu post açarken bile 2 tane girdi reklam bu sorunu tek benmi yaşıyorum
Minnossareannesi nartanemm Bende arkadan piş piş sesi açıp giriyorum reklam çıkıyor ses kesiliyor kızım uyanıyor fenalık geliyor 😥
Avsininannesi15 Bi ara bendede cok çıkıyordu reklam şuan çıkmıyor . Farketdimde net sitelerinde fazla girmeyince trendyol falan reklam cikmiyor
Kavinsmom Yazı yazarken çıkması dışında çok gelmiyor bana. Geliyor ama yazarken gelmese çok iyi olur. Kalakalıyor insan