ahsenmomm bebegım 11 bucuk aylık.baştan beri pütürlü veriyorum püre,lapa falan cok cok nadir verdim.genelde meyvelerı,elle yenecek yemeklerını elıne verırım hatta kendısı ısırır yer ama hala bazen yerken anlamadıgım bir sekılde bogazına gittiği olabılıyor.kusmuyo ama hafif bir öğürme vakası yaşıyoruz.siz alıstıra alıstıra kontrollü bir sekılde vermeye devam edın.ileride daha cok zorlanırsınız.yakın çevremden bılıyorum 1 bucuk 2 yasına gelmek üzere ve hala pütürlü yıyemeyen bebekler var her yedıgınde kusuyor cocuk alıstırmaya calısıyor annesi ama baya zorlanıyor