26 günlük oğlumun bezini değiştirmek eziyete döndü, altını acıyorum, gidip poposunu yıkıyorum, kurulduktan sonra tam yeni bezini bağlayacakken mutlaka işemeye başlıyor, üst baş batıyor, hadiii yeniden yıka kurula üstüne sicradiysa üstünü değiştir, ben mi beceremiyorum bu işi acaba🤔