Yigitimm44 Adetim 8 gun gecikti. 18 aylik bebegimi de emziriyorum. acaba ondan da mi kaynakli bilemedim bu ay böyle benim gibi adeti geciken var mi? Karnim belim dizlerime kadar vuruyor agrisi ama bir türlü olamiyorum
Mom263 Yigitimm44 bekar kuzenimde gecikmis 4 gun kadar. Benim hesabima gore gecikmem 7 program 5 diyor. Her turlu bi gecikme var. Bekar insan bile geciktiyse havadandir diyip rahatlamaya calisiyorum.
614408eoa Yigitimm44 önce bi test yap her ihtmale sonra doktora git kist olusmus olabilir stresli bi dönemden geciyorsan oda etkiler bide malatyalısın sanırım🙂
Samfe Yigitimm44 ayyy içime su serpildi şu postu görünce hoş ben yinede doktora gidicem 15 gün oldu bir sürü test yaptım hamilelik yok kilomdan dolayı diye düşünüyorum kistlerim oluyo ama geçiyo tekrar oluyo falan emzirmiyorum bu arada adet belirtilerim oluyo ama yok olamıyorum şaka gibi en yakın zamanda gidicem doktora ama gene de içim rahatladı 🎈
Yigitimm44 muallim_annee adet olacakmisim gibi his var ama icimde agrilarimda oluyor ama olamamak cok kötü bir durum
muallim_annee Hava değişiminden , psikolojik sebeplerden de gecikebilir benim de 5 gün gecikti dün oldum ben
Mom263 muallim_annee darisi basima bugun 5 gun olucak gelen giden yok. Belirti de yok. Cok stres oldum. Test yaptim gebelik yok ama korkuyorum gec dollenme yazilari gordum.
Yigitimm44 Mom263 bende aksine belirti oluyor arada bir karnima bir agri giriyor. Normalde adet olmama yakin migrenim tutardi migren bile tuttu ama gelen yok 🤦♀️
Mom263 Yigitimm44 zorladi bu ay demekki benim kanama basladiginda siddetli agrim olur. Belirti vermez oncesinden o yuzden hic olmayacakmis gibi hissediyorum.
Yigitimm44 614408eoa diger ayda gecikmisti ama 5 gun falan gecikti. Bu ay 8 gun oldu daha gelen giden yok.. evet Malatyaliyim 😊
muallim_annee Doğumdan sonra benim adet kanamam çok oluyor bebeğim 4 aylık emziriyorum ama ikinci ayda adet oldum
Yigitimm44 muallim_annee bende ilk baslarda o sekil oluyordum ama sonralari duzene girdi bebegim suanda 18 aylik henuz olmadim
614408eoa Yigitimm44 sen her ihtmale doktora görnmelisin gözde akademide tarık göksel gül diye bi doktr var zamanında bnm doktrum du siddetle tavsiye ederim