Kızlar oğlum 14 ay 3 günlük. Bu aralar farkettim 2 gündüz uykusu gece uykusunu çok etkiliyor. 5 gündür tek uyku yaptırıyorum. İlk 2 gün süperdi. 21 de yattı gece 04 e kadar deliksiz uyudu. Ama 3 gündür yine aynı sık sık uyanıyor. Kabızlık ve popo çatlağı var. Acaba onlardan dolayı mı uyandı yoksa tek uyku yaptığı için çok yoruluyor da o yüzden mi deliksiz uyuyamıyor anlayamadım. Sizce bu ayda tek gündüz uykusu için erken mi? Birde 2 uyku yaparken 1er saat uyurdu. Şimdi tek uyku 2 saat uyuyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?