Mom83 yazın güneş çarpmıştı hatalı güneşlenme sonucu yüzüm aşırı şişmişti acayip su toplamıştı kalın bi tabaka halinde soyuluyordu derim dedim ki gitti bebek gibi suratım nazara geldim (lekesiz sivilcesi parlak bi cildim vardır herkes bunu söyler) leke leke kalacak heryerim bi daha düzelmeyecek. Sonra bi eczaneye gittim bana avene in bi kremini verdi tabaka halinde sürdüm eve dönmeye 3 gün vardı o 3 günde yepyeni güzel bi cildim oldu krem sayesinde. O yüzden avene deyince kutarıcım derim😍