Kızlar 2. El tekerlekli beşik satıyorum. Oğlum artık 6 aylık olduğu için büyük beşikte yatıyor.tekerlekli olduğu için gündüzleri salona taşıyordum.üstüne rahat oyuncak asılabiliyor çok rahat sallandığı için oğlum astığım çıngıraklı oyuncaklarla beşiği kendisi sallayıp oyalanıyordu😀